– Com ens organitzem?

Organització de l’associació

Comissions

L’associació s’organitza a partir de comissions de treball. L’associació té comissions de treball fixes que seran: comissió   pedagògica (formada per les socis/sòcies actives) i comissió de secretaria (formada per sòcies/socis participatives i socis/sòcies actives). En les comissions no fixes podrà participar qualsevol soci o sòcia de l’associació. Es podran crear tantes comissions com es vegin necessàries pel bon funcionament de l’associació. Cada comissió de treball és responsable de que es duguin a terme els compromissos i tasques acordades en l’assemblea general i que siguin respectades amb fidelitat les finalitats i valors de l’associació. Les diferents comissions es reuniran amb la resta de comissions en una reunió de coordinació de comissions per tal de posar en comú i revisar la feina que va fent cada comissió.

Assemblea general

L’assemblea general és l’espai on ens trobem totes les sòcies i socis, actives i participatives, estiguin en alguna comissió o no. Es posaran en comú les diferents activitats que realitza l’associació, es revisaran comissions, s’exposaran les comptes de l’associació… Es realitzarà com a mínim una assemblea general a l’any.

One response

10 01 2017
Núria

Teniu o hi ha la possibilitat que tingueu algun/a soci/a com a mestre/a remunerat?

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




%d bloggers like this: